Making use of our youth-Advice to the Youth | Islamic Stories | Islam

ہم اس مضمون کو اپنے دسمبر کے مسئلے میں شائع کرنے کے لئے امتحان نیوز اخبار کا شکریہ ادا کرنا چاہتے ہیں.

عزیز دوست، اگر اللہ ہمیں زندہ رہنے کے لئے 60 سال دیتا ہے تو اس کے ارد گرد 22،000 دن (60×365) آتا ہے. ان تمام دنوں میں اللہ ہمیں خدا کے ساتھ ایک دن انٹرویو کے لئے تیار کرنے کے لئے دیتا ہے. یہ قیامت کے دن ہے. اس دن، اللہ ہم سے کچھ سوال پوچھے گا اور وہ کچھ صحیح جواب چاہتا ہے. اللہ بہت رحم والا ہے کہ اس نے پہلے ہی ہمیں بتایا کہ سوال قرآن اور احادیث کے ذریعے کیا ہو گی. اس کی رحمت اتنی بڑی ہے کہ انہوں نے ہمیں ان سوالات کے جوابات بھی بتائے. اب تصور کریں، ایک طالب علم کو ایک امتحان لکھنا پڑتا ہے. وہ اپنے امتحان کا کاغذ کھولتا ہے اور سوالوں کو ایک طرف ڈھونڈتا ہے. پھر وہ جانتا ہے کہ سوالات کے جوابات دوسری طرف ہیں. اب امتحان لکھنے کے بعد، اگر یہ طالب علم ابھی تک ناکام ہوجاتا ہے تو ہم اس کے بارے میں کیا سوچیں گے؟ ہم سوچیں گے کہ وہ ارد گرد گونگا شخص ہے. ٹھیک ہے، آپ کو بتاؤ، قیامت کے دن، ہم لوگ جو سوال اور جواب جانتے تھے اب بھی ناکام رہے گا! اسی وجہ سے، ہم خود کو بے شمار لوگوں کے بھوک بننے
سے پہلے اٹھنے کا وقت ہے.



نوجوانوں کو ہماری زندگی کا اہم وقت ہے. یہ وہ جگہ ہے جہاں لوگ مستقبل میں اہم کردار ادا کرتے ہیں. اس وقت آپ جو چیزیں آپ کی زندگی میں باقی ہیں وہ آپ کو زیادہ تر اثر انداز کرے گی. لہذا، ان دنوں میں اسلام کو اپنی زندگی میں لانے کے لئے ضروری ہے. بہت سے لوگوں نے یہ تصور کیا ہے کہ جب وہ پرانی ہو تو وہ اسلام پر عمل شروع کریں گے. شاید آپ اور مجھے بھی یہ احساس ہے. لیکن اس طرح دیکھو: اگر آپ ایک مشہور ہاکی کھلاڑی بننا چاہتے ہیں تو آپ نوجوانوں سے صحیح کھیل شروع کریں گے. جیسا کہ آپ بڑھتے ہو، آپ بہتر اور بہتر ہو جائیں گے. لیکن اگر آپ سوچتے ہیں کہ جب آپ ایک بوڑھے آدمی ہوں گے تو آپ کھیلنا شروع کریں گے، مشہور ہونے کا امکان تقریبا صفر ہے. یہ حقیقت ہے. جب ہم پرانی ہو جائیں تو، کھڑے ہونے کے لئے بھی ہماری کافی طاقت نہیں ہوگی اور دعا کریں گے.

کیونکہ نوجوان آپ کی زندگی کا اہم وقت ہے، لہذا یہ اللہ کے لئے بہت قیمتی ہے. اللہ نے ان لوگوں کے لئے قیامت کے دن سایہ تیار کیا ہے جو اپنے نوجوانوں میں خدا کی عبادت کرتے تھے. اس دن، سایہ سوا اللہ کے تخت سے سوا کوئی اور سایہ نہیں ہوگا. گھنٹے کے بعد گھنٹے کے لئے سورج کے نیچے ایک بہت گرم دن کے باہر کھڑے تصور کریں. آپ کو یقینی طور پر کچھ سائے کے نیچے آرام کرنا چاہتے ہیں
. لیکن اس دن جو دن ہمارے لئے بہت قریب ہو گا اور گرمی بہت زیادہ ہو گی. کیا تم اس دن کچھ سایڈ نہیں چاہتے ہو؟ آپ کے تعاون کا شکریہ.


آپ اور میں اپنے فرائض کو اللہ کے حکم کو برقرار رکھنے کے لحاظ سے کمزور ہوں اور اللہ اس سے واقف ہے. اللہ چاہتا ہے کہ ہم اپنی پوری کوشش کریں. اگر بچہ چلتا ہے تو وہ بچنے کی کوشش کرتا ہے اور چلتا ہے. وہ بیٹھ نہیں رکھتا. پھر ایک دن آتا ہے جب وہ چلنا شروع ہوتا ہے. اسی طرح، ہمیں اپنی پوری کوشش کرنے کی کوشش کرنی چاہئے اور نہ چھوڑیں. ایک دن آئے گا جب انشاء اللہ، ہم ہر حال میں اللہ کی اطاعت کرنے کے لئے کافی مضبوط ہوں گے. آئیے ہم اللہ کے لئے ایک چھوٹا سا وعدہ بنائیں کہ ہم اس چیز کو شروع کر دیں گے جس کے لئے ہم اس زندگی کو بھیجے گئے تھے. دوسری صورت میں، ہم اس گونگا آدمی کی طرح رہیں گے جو فیصلہ کے دن پر ٹیسٹ ناکام ہوجائے گی.

خدا ہمیں ہمارے لئے آسان بنا سکتا ہے. آمین

   کی محبت اسلام کی بنیادی تعلیمات ہے Muhammad (saw)

… اسلام دہشت گردی اور نہ ہی پس منظر میں ہ، لیکن اسلام امن کی تعلیمات ہے

islam,

islamic stories,

 

#islam

#islamicstories

“میں گواہی دیتا ہوں کہ کوئی خدا نہیں ہے، لیکن اللہ، اور محمد اس کا آخری رسول ہے.

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here